Nattskriveri...

 
prövar o ladda upp lite bilder på några av mina julklappar :) Fick en del till lägenheten men också lite till mig.
Pappa tror att jag på allvar ska börja ta tag i träningen (på påtryckningar av mig) så då har han köpt mig ett par gympaskor! Fick också jacka och pengar och godis och sånt .


Idag va jag o hämtade ut min klocka som jag tappat på krogen för några veckor sen! Tur att man har försäkring så man kan få nya saker (även om det tog en väldans tid).

Här får ni också en smygtitt på min nyårsklänning. Ett riktigt kap på Gina tricot, 124,50 kr :)

Nu är det sent och jag är trött. Men passar på att börja skriva när jag väl känner för det. Har saknat bloggandet mycket av flera orsaker. Den största är väl den att man faktiskt har möjlighet att skriva av sig på alla dess plan, och samtidigt få ros och ris eller bara en liten kommentar från någon man kanske inte alls känner! I och med mitt jobb som säljare har jag lärt mig att även den minsta komplimangen, även det minsta leendet kan bringa lycka hos någon för en lång tid! :) Så nu ser vi till att skriva mycket, och också kommentera så vi får fart på detta!

Imorrn blir det nyårsuppdatering och mer förklaring till vad denna blogg kommer innehålla !

Kramis Sofie
Publicerat i Allmänt