sol sol sol

Det har varit en sån himla skön förmiddag här :)
Jag har bara legat i solen och läst min nya bok "Åse" och rökt cigaretter.. Superskönt!

Ser fram emot kvällen som jag ska tillbringa med mina söta vänner samt gott att dricka . Nu därimot har jag några timmar att spendera men jag tror faktiskt att det ska bli tvättning av alla kläder, lakan osv som man inte orkar ta tag i annars.. rensade faktiskt lite igår med som jag ska slänga! Jag som aldrig vill slänga saker tog mig samman o rensade. Kändes faktiskt skönt då jag inser att jag då har plats för nya kläder :)
Rensade också ut alla halsdukar och vinterjackor till en kartong i källaren! SKÖNT. Nu är det vår och då ska det bara vara fina skor, tunna jackor och somriga färger :)

Ska försöka lägga in lite bilder senare också!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Hej babe! Du skulle ju ringa mej när du hade tid med mej ju, eller du kanske inte har haft tid än? upptagna kvinna =) Nu åker ju jag till norge på måndag och är borta 5-7 dagar, men när jag kommer hem, då ska vi fan ses! puss

#2 / / emelie:

varför försvinner det vem det är ifrån? det är från emeluttan iaf =)