tankar.

pengar... vänner... icke vänner... låtsasvänner... vänner...

du vill att jag ska tro på dig. men när sanningen visar sig så är det ¨något konstigt.
Det är inget mer än det här. Jag vill tro på det här men jag kan inte!



Jag är så jävla kär i dig. Attt ingen någonsin fattar är helt sjukt. jag kanske bara ska ge upp...
Du är det jag hela tiden levt för. Du är den person som jag kämpar för. Du är den jag vill ägna min framtid åt. Om jag bara kunde få dig att inse det. Om du bara kunde förstå hur mkt jag älskar dig. Jg gör verkligen vad som helst för dig, verkligen vad som helst. !!!!! Att du inte inser det någon gång stör mig som fan!!!!
jag blir nervös när du är i närheten av andra och jag blir nervös när du är i närheten av mig.
Jag vill alltid göra rätt och jag vill alltid att du ska se mig. Det är superjobbigt!!!!

jag vet inte när jag kan leva som vanligt.. men så länge april finns och så länge du kommer lämna spår så kommer jag minnas. minnas och längta. 

Jag får bara göra det bästa av situationen.. kanske åka lite motorcykel? ;)
Publicerat i Allmänt