officiellt

idag blev jag officiellt befodrad till assistent manager :) IM HAPPY!
som tur är känner jag verkligen inte för att slappna av, utan jag blir mer taggad på att verkligen göra ännu bättre resultat! Sånt gillar vi :)


Har också sett att bokrean börjat idag... Jag som älskar böcker! Men jag har en massa som ligger hemma o väntar på att läsas så det blir nog ingen ny förrens de som ligger blivit lästa först.

Just det.. imorrn är det en vecka tills jag åker till London! Ser fram emot det supermycket. Komma bort ifrån Sverige, om än bara för några dagar. Men jag älskar dessa små "weekends", även fast det är jobbrelaterat!


Måste ju också nämna att jag faktiskt är liiiiite bättre med maten, det har blivit sallad istället för pizza och grillad kyckling istället för snabbmat hemma. Träningen ska jag absolut inte skryta med men man måste ju börja någonstanns!


Nu ska jag lägga mig o läsa en stund. tycker det är skönt o varva ner lite med en bok innan man ska sova. Läser just nu Judith Kranz, riktigt bra faktiskt!


Sov gott.
Publicerat i Allmänt
#1 / / sofia:

Jodå i helgen blir det Stockholm för hela slanten! Vi stannar bara lör-sön men det är gött ändå.. Mysa på hotell är alltid lika trevligt. Sen ska vi på infyttningsfest med en massa poliser. Hoppas du får det bra i London darling=)pusspuss