ursäkta det bristande skrivandet !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för lång frånvaro... (till alla de 15 läsare jag har ;) hehe...

Här sitter jag i alla fall igen, nu är det dock morgon för omväxlings skull!
Ska strax iväg till kontoret och kanske tom jobba litegrann. De sista veckorna har varit superbra och jag befinner mig i exakt den positionen jag vill just nu, nämligen steget innan min befodring! :) Har räknat ut att det kommer ta mig ca 20 veckor tills jag kan befodras, men jag har precis insett att vägen dit är faktiskt kul! Det är ju nu jag får kämpa, gråta och skratta och lära mig allting.

Självklart så har framstegen på jobbet inneburit mer pengar i plånboken och i förrgår handlade jag faktiskt kläder som INTE var på rea!!! haha.. det va länge sen :)

Såg även att jag blivit utmanad av Sofia.. och det ska vi fixa ett inlägg om senare också! :)
Men först lite bilder från någon helg för ett tag sen. Första bilden är Karro, min sweetie från storstaden. Sen har vi Mig plus 2 kollegor (och vänner=). När man tittar på bilder på mig jämfört med bilder från 1 år tillbaka ser man hur jag gått upp i vikt.. men nu ska jag inte tjata om det! Det är därför jag skippat chipspåsen och skaffat gymkort! :)
  

Sedan har vi ny klänning från HM, Supersnygg! :), pälsväst från Gina tricot och den lilla svarta (från gina också) med snygg drapering (eller vad man nu ska kalla det). Supersnygg på iaf!!!
  

Sedan måste jag ju visa mitt nyaste köp:
 
Supersnygga "jeansleggings" från MQ. Är jättesköna, sitter snyggt och kan användas till nästan allt! Dessa kommer nog bli slitna ganska fort :)


Oj då, ska visst vara på kontoret om en halvtimme så bäst jag skyndar! Hörs senare gott folk!
Publicerat i Allmänt
#1 / / C:

GRATTIS! Riktigt skoj med karriärssteg och utveckling!! Det är verkligen en sporre! :-) C

#2 / / vickan:

kom igen skriv lite mer då



annars kommenterar jag aldrig mer