kvällsbloggning

Här sitter man igen och klockan är halv ett! Klockan ett ska jag ner och hämta min tvätt och tänkte faktiskt hinna duscha innan det.. kul va? hoppas ni anteckningar i intresseboken! ;)

Ville bara säga att jag ser fram emot imorgon. Det blir roligt möte på morgonen, under dagen blir det jobb, och på kvällen blir det nog inte helt otippat en liten utgång ;) Hoppas verkligen att min Karro från gbg är här hela dagen med :) My partner in crime i alla lägen! (självklart hänger min lilla S med också på kvällen, inte slipper hon några timmars dans med helrör, mohahahaha) .
neee nu ska jag sluta.. tror jag är för trött för att skriva. Men kanske de 10 personer som läser bloggen kanske läser den just därför? för att jag ibland är helt knas... kan tål att funderas på.

Måste bara nämna dessa filmer som går mitt i nätterna på tv:n. Vad är poängen? tydligen ska de vara gamla klassiker, men det kan jag ju aldrig få veta eftersom jag alltid somnar till dom!

Ajja.. nu ska jag bege mig,. Hörs imorgon! Då ska ni få se lite partyoutfits :=)
Publicerat i Allmänt
#1 / / C:

Jag vill se lite party outfits!!! Var är de?? ;-) C