no time . . .

Jag bara måste få fler timmar på dygnet. jag vet inte hur jag ska hinna med allt!!!!
jobba, träna, äta, sova, duscha... osv...

Men idag har jag hunnit jobba, träna, handlat mat och nu ska jag förbereda lite inför imorgon. Men så ska jag hinna duscha och så vill jag läsa klart min bok som jag läser!

Är dock stolt över mig själv då jag handlat naturgodis och ingredienser till smoothes :)

Men nu blir det annat än datorn! Puss heej.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sofia:

Du har blivit utmanad!

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

#2 / / C:

Visst vore det bra om dygnet hade fler timmar - eller om man inte behövde så mycket sömn.. :-)