thinking

Ibland är jag bara en väldigt tänkande person. och ibland agerar jag utan att tänka. och det kan vara svårt att hitta en balans...

Är i nuläget väldigt inne på sex and the city :) följt serien på tv nu sista veckorna och har beslutat mig för att köpa hela serien på dvd... ska hitta ett bra pris någonstanns bara. I alla fall... nu när jag tittat på satc har jag bara kommit på att jag älskar carries hår! Det är underbart vackert ju :) Jag vill också ha lockigt hår.. men man kan ju inte permanenta det... för då blir det väl krulligt?? hmmm problem det där... 

bilden är från november förra året då jag körde löshår och trippeltång :) väldigt fint men nu är det kort och rakt.. får ta fram tången igen.....


men så har jag funderat på det här när man ser någon annan.. och så vill man köra med samma grej. Jag har väldigt lätt för att påverkas av andra... människor, tidningar, vänner, tv osv osv... är det för man helt enkelt inspireras, för man tycker sin "egna stil" är tråkig.. eller är det för man inte hittat sin egna stil?

Ajjja som ni märker har jag väldigt tråkigt nu.. eller jag är rastlös snarare... kanske ska gå o locka håret ;)
Publicerat i Allmänt