en solig dag. . .



Det är ingen sol idag... men bilden ovan tog jag med min mobil när jag va ute o jobbade för några veckor sen. Fin va!?
Har laddat över alla mina mobilbilder nu till datorn, tror jag hade ca 200 st!
Sitter på kontoret nu och ringer in och faxar lite kontrakt. Sånt behövs göras också.

Men sen behöver jag lite råd om skjortan nedan. Vissa tycker den är fin, och vissa tycker den ser förjävlig ut. Vad säger ni? Går den att använda? eller ska jag bränna den? :) haha.
 
Hittade en bild från London också. Jag och Caroline torsdagkvällen (tror jag). Jag va trött och sliten efter att ha varit uppe ca 26 timmar i sträck! Men kul hade vi :)
 


Nu är frågan om jag ska ringa far och be han komma med mat... hmm....
Publicerat i Allmänt
#1 / / C:

Fin bild! Och skjortan - INTE bränna! Perfekt för kontoret eller över ett linne och slitna jeans i sommar!! :-) C