jobbtime.

Sitter på kontoret nu och har avslutat arbetsdagen för länge sen egentligen.. men ska ändå vara kvar och ordna med lite papper samt ha 2 intervjuer sen också! (eller om 5 minuter!).

Dagen har varit super. solen har skinit fint och jag har fått gratis lunch :) sånt gillar vi! Så när jag är färdig här ska jag faktiskt springa ner till gymmet och ge mig på löpbandet och kanske till och med några maskiner. Tycker det är svårt sånt där då jag faktiskt inte är så bra på det. Be mig sälja något så är jag expert,.. men när det gäller gym och maskiner är jag kass!

Men jag måste.. då jag precis kom på att jag vräkt i mig 53 kakor idag. Kakor är gott.



I helgen blir det förresten göteborg :) Ska ner till älskade Karro och umgås med henne samt genomföra ett test på lördagen... skrämmande det där med test.. men det är tydligen inte bara i skolan man har dom...


Nu ska jag avsluta för nu kommer intervjuerna!

Puss o kram

Publicerat i Allmänt