nytt hår :)

Jag valde att ta ut löshåret och va naturlig! jag valde också att klippa lugg ... Så nu sitter jag här fräsch i håret och med NYA STÖVLAR! Älskar dom!!! Precis sådanna jag ville ha, och så var dem på rean! Hur bra är inte det? 500 kr för ett par superstövlar! Ett kap!

Helgen har präglats av vin, sällskap och Twilight . Riktigt bra de där.. Kan se på filmen hur mycket som helst och ser fram emot New Moon som kommer ut om en vecka med. Dock tyckte jag inte boken var den bästa, eftersom Edward knappt är med! Men det är en del av sagan så det får man bara ta.


Har läst lite bloggar i helgen också och har funderat på om inte jag ska starta en "Var glad som du är"-blogg. Många av de stora bloggarna handlar mycket om shopping, skönhet, ideal osv.. och visst, jag läser de också för att få inspiration... Men om jag relaterar till mig själv - Jag tycker det är superkul att rota i garderoben och hitta ett gammalt plagg som man kan liva upp, jag tycker om att få mig själv att må bra utan en massa saker till hjälp. SJÄLVKLART älskar jag shopping och mode och det är klart man vill ser bra ut! Tycker man själv att man ser bra ut mår man ofta bra också. Och jag tycker om att må bra!!! :)

Men nee, jag ska inte starta en hyperblogg... Jag ska fokusera på mig själv, min karriär och min framtid.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

haha wtf? såg dig nyss i programmet hjærnstorm,på nrk2(norsk kanal),skojaru chockad eller? :)

#2 / / Sofie:

hahaha japp jag har haft mina 15 minuter av kändislivet ;) Men kul att det finns kvar! Det var ju några år sen :)