love love love

Ni vet när man lyssnat på en låt. och ni inte kan sluta lyssna!!!! Jag har hittat den! Den är med i slutet på sista visna avsnittet av gossip girl. När chuck och blair faktiskt återförenas och säger att de älskar varandra! Superbra!!! :)

Fått mycket gjort idag. Mycket jobb avklarat så jag känner mig redo för nästa vecka! Det är så lite kvar nu så det är skrämmande! Snart är jag faktiskt owner. Men det känns grymt bra och jag känner mig både taggad och redo! Jag har många planer och mål för vad jag vill göra så det känns som det bara kan gå uppåt nu :)


Varit lite halvt frisk denna vecka.. så borde vara hemma och ta det lugnt... men är sååå sugen att gå ut o ta en drink bara ... inte festa... bara va social, klä upp sig lite.. titta på folk... sippra på en drink...
vi får se vad det blir.. jag ska iaf möte vickis på stan klockan 22.00 ;)

 

Bilder från sthlm i helgen.. va inne på ambassadeur. det va helt okej! (okej... det va bra, champagnen va trevlig, och människorna ännu bättre=) Om jag säger såhär: Jag älskar befodringsfester :) 
Publicerat i Allmänt