lördag

... och jag har försovit mig!
Ska springa iväg till kontoret nu och se om det är någon där..
är i stockholm :) (har kommit på att detta får bli en blogg om vilken stad jag befinner mig i hela tiden=) men i nästa vecka kommer jag vara i göteborg! kommer jobba där och sedan träffa massa underbara människor.
till frågan vad jag jobbar med osv.. Jag jobbar på ett sälj och marknadsföringsbolag:) jag började som säljare och har nu utbildat och utvecklat mig till sälj-coach samt teamleader och i och med denna roll så kommer jag vara platsansvarig för vårat nyöppnade kontor i Jönköping. Vi håller just nu på att rekrytera säljare dit så det är riktigt kul :) Då jag pratar om att jag ska befordras så är det till att köra ett eget kontor. Jag gör det just nu, men har lite kvar tills bolaget är redo till 100%. (tänk franchising)
Vill alla mina 15 läsare läsa mer om mitt jobb? ;)
Jag kan ju iallafall säga att jag älskar det jag gör! Jag älskar människorna jag jobbar med (världens bästa) och jag älskar den friheten jag har och samtidigt ansvaret som kommer med den.
Ne nu ska jag ta o dra mig. Vi ses i vimlet, och jag lovar att skriva snart igen (och lägga upp lite bilder)
Kram!
Publicerat i Allmänt