Dag 20: Den här månaden

Nu börjar vi med listan igen. Den här månaden har det hänt mycket för mig! Mycket saker som har förändrats till både till positiva och negativa. Men det har ju såklart varit JUL, jag har spenderat mycket tid med min familj hemma i Linköping och det har varit världens bästa :)

Det som händer JUST NU, är att jag precis kört ner med Elin till Göteborg, dit jag från och med BOR :) Jag har alltså flyttat till Göteborg. Vi flyttar in i lägenheten på torsdag och hinner precis packa upp allt för att sen fira nyår :)


I bilen på väg ner satt Kyra fram tillsammans med mig, och hon hittade alla möjligt ställningar att sitta på :) Världens sötaste :) (hon hade jättemycket plats att ligga på, men hon ville absolut sitta i knät osv)



Gick en sväng på stan idag också, innan vi åkte.. Och då hittade jag bland annat denna FINA väska, som jag tittat på lääänge. Nu på halva priset! 150 kr Gina Tricot :) Jag försöker ju köpa saker som inte är SVARTA, då typ allt jag äger är svart...

Nu är det dags för mig att runda av, imorgon bitti ska jag på möte, sen en sväng på stan och sen blir det nog bara att ta det lugnt resten av dagen..

Hejjs sålänge!
Publicerat i Allmänt