brrruuuu

brrrr... its cold in here... there must be some vinter in the atmosphere!

haha.,,.. kommer ni ihåg den filmen? den med cheereleaders? kommer dock inte på vad den heter... JO .. Bring It On! cool film iaf :)


Idag har det iaf varit kallt! riktigt kallt! Så kallt att min ena stortå har domnat bort, och även efter 1 timme i ett varmt bad har det inte försvunnit! är det farligt???
Jag får vänta till imorgon så hoppas jag att det försvunnit... men då ska jag ut i kylan igen :) får se till att köpa något o stoppa i skorna... värmesulor??? får inte plats med mer än 2 strumpor som jag har nu...
aajjja.. nu ska jag sluta va negativ.. om några få veckor är det varmare igen och det måste va lite kallt, så att man vet när man ska njuta av värmen sen :)


Imorse och nu ikväll gick jag förbi globen, och jag måste säga att det är en cool byggnad. Det va fint på kvällen då den var upplyst och man såg att det låg massa snö som inte ramlat av.

Nu blir det sängen och sooova.. Så man orkar upp o jobba imorgon.

Sov gott allihopa!
Puss o Kram
Publicerat i Allmänt