it can only get better !



Länge sen sist... vet inte varför jag skriver nu heller... men kände för det :)
sitter hemma i min nya lägenhet i stockholm och trivs som fisken i vattnet. Lyssnar på musik, då avsaknaden av TV fortfarande finns! Det är ju bra att jag trivs i mitt egna sällskap iaf :)

Sommaren närmar sig med storsteg, men tyvärr tittar regnet fram ibland så man vill inte riktigt tro att den har kommit än! Dock har jag kommit på att min födelsedag är om ca 2 veckor... och då SKA det vara sommar!
Önskelista till de som vill bidra:
- pengar
- presentkort KICKS
- pengar
- presentkort HM
- pengar
- ny dator
- pengar
Något sådant? haha vad tråkig jag är... men så är det!

Annars så var jag i London för ca 2 veckor sen, SUPERBRA! Det blev en weekend med jobbet. Besök på olika kontor därborta, söka information, bygga relationer mm. Jag älskar mitt jobb! :)

Till sommaren nu så vill jag följande:
- Vara befodrad och driva mitt kontor till succeé
- Tjäna äckligt mycket pengar
- Vara i solen
- Strosa runt på Stockholms gator och njuta
- Sitta på uteserveringar med ett glas Rosé

Till hösten vill jag:
- Resa till Paris med Karro! (belöning för mitt hårda jobb)
- Tjäna ännu mer pengar (spara spara spara)


Men närmare än så så ser jag fram emot att jobba hårt (så att jag kan uppnå mina mål), gå och se Sex and the city 2 och Eclipse på bio och mer vinkvällar. Jag måste komma ut mer så jag kan få tillbaka "party-sofie". Inte nödvändigtvis party i den meningen, men den roliga Sofie som faktiskt gick ut o träffade folk! Nu känner jag mig som en instängd tant. Och jag tror jag börjar bli folkskygg också...

I helgen blir det iaf att åka till Linköping. Hälsa på familjen samt ta med mig lite mer saker från mitt förråd där. Så är du i Linköping i helgen så ses vi ;)
Publicerat i Allmänt