Linköping

Jag lämnade stockholm för en helg och åkte till min gamla hemstad Linköping!
Har haft en supertrevlig helg vilket jag verkligen behövde. Har spenderat tid med min familj, mina älskade bröder och så har jag träffat några kära vänner.
Det blev en sväng på Ågatan igår vilket var kul. Inte världens drag, men alldeles lagom :)
Idag har jag varit några timmar i mitt förråd här för att packa med mig sommarkläder till stockholm, samt skor i mängder :) Har även fått med mig min elgitarr som ska till att säljas imorgon! :( Jag vill igentligen verkligen inte sälja den... men den står bara i ett förråd och kan komma till bättre användning än så. Jag har ju fortfarande kvar en gitarr :)

Klockan 17.05 går mitt tåg och innan det ska jag hinna med att fika en sista gång med familjen. Ha en trevlig eftermiddag allihopa :)



Just det, tack Emelie för en supertrevlig kväll igår. Och sjukt kul att jag träffade Sofia på stan också! You are my babies!
Publicerat i Allmänt