vinterland



bara för att det har börjat snöa en massa (som faktiskt ligger kvar på marken) så har jag införskaffat ett par nya vinterskor. eller faktiskt ETT PAR vinterskor. hade inga sen tidigare :) av alla mina ca 60 par skor hade jag INGA som passade på vintern. men jag gillar dessa! snygga, sköna, varma och passar till allt :)

har varit ganska turbulent sista dagarna men nu börjar det vända igen och jag mår bättre :)
åker hem till linköping ikväll men tar mig tillbaka till stockholm på måndag och det känns super!

Skriver säkert ett längre inlägg när jag sitter på tåget.. nu - lite jobb på kontoret.

Puss hej!
Publicerat i Allmänt
#1 / / =):

Skönt att du mår bättre, du är verkligen en person som man hoppas ska må bra i alla väder ! Hoppas du uppskattar dig själv så mycket som andra uppskattar den du är! För du är verkligen en underbar person!

Hoppas du får en fin å mysig helg!