Feels good!

Personalmöte nu på morgonen, fick reda på att lönen kommer redan på torsdag :) Jag som hade räknat med tisdag! Det gillas :)

Helt underbart väder i Göteborg idag, va ute en sväng på lunchen och tog en kaffe, vilket va helt underbart!

Nu sitter jag o funderar på om jag ska orka träna idag. Jag är så himla sugen på det, men jag känner mig inte 100% bra än. Det är ju inte så illa att jag inte kan jobba eller så... men att träna vet jag inte om jag orkar. Men jag vill! Jag har snart inte tränat på 2 veckor...

Annars är det bara 4 dagars arbetsvecka denna vecka :) Så det blir långhelg eftersom vi är lediga måndag också :) Kanske blir en tripp till Liseberg ändå? Annars har jag inget planerat...

Har en del jobb att göra nu, det mesta handlar om att ringa upp folk. Så jag funderar på om jag ska ta med mig jobbet ut/hem o kanske sitta på balkongen hemma o ringa. Det skulle ju faktiskt gå. Men har inte riktigt bestämt mig än :)

Vi hörs!
Publicerat i Allmänt