ZUMBA



Äntligen kom jag iväg på träning! Det blev ett zumba-pass, för första gången! Mitt betyg är 3,5 av 5.
Bra:
- musiken
- glädjen
- kondition

Mindre bra:
- inte så mkt styrka
- svårt första gången (med stegen)

Så jag ska absolut gå fler gånger då det verkligen va superkul :) vilket musiken hade mycket med det betyget att göra. MEN vill du träna styrka och ha träningsvärk i armar och ben, så är det inte det ultimata passet.

Jag blev i alla fall grymt sugen på utgång! :) Jag vill ut och dansa och släppa loss ordentligt. Och då kommer det ju ganska lägligt med lönen imorgon :) på en fredag :) Så vi får se vad helgen bjuder på. Har en dag kvar att jobba först. Sen ska jag visserligen in och jobba några timmar på söndag... Men jag var ju ledig här för några veckor sen, så behöver jobba igen lite ändå. och då får jag en ursäkt att gå o träna på söndag också :)

Nu: titta på tv, eller gå o läsa o sova? vi får se....
Publicerat i Allmänt