frånvaro...

Ber om ursäkt att jag ibland inte skriver på några dagar... det har någon av följande anledningar:
- jag har inte tid pga jobb eller att jag inte är hemma
- jag har inget roligt att skriva om
- jag orkar inte skriva för soffan är skönare att ligga ner i framför en film på tvn
- när jag väl vill skriva så funkar inte mitt internet och jag orkar inte hämta sladden till mobilen (mobilt internet)

i helgen har det varit punkt 3 och 4 som har spelat in... så ha överseende gott folk.

Nu sitter jag på jobbet och har lunch. Det blev 4 pannkakor, som gick ner under samma tid det tar att säga pannkakor.

Dagen ser ut som följande:
- möte 13.30
- jobb (mail, ringa osv...)
- Aerobicpass kl 17.30
- hem, laga köttfärssås och spagetti (alt köttfärssås med broccoli)
- lata mig med min braiga bok

Jag kanske lägger in en bild senare.. har tagit några egofoton på mig själv i och med att jag sov med flätor inatt. håret blir ganska kul.
Publicerat i Allmänt
#1 / / kurdisk muslimsk tjej <3:

goddag snygging <3