limegrönt

Orkar inte skriva så mkt då jag fortfarande är inne i bakis-mode... Så det får mest bli lite bilder idag...

Vill bara visa upp hur jag gjort om mitt vardagsrum - limegrönt blev det :)



Igårkväll hade jag lite tillställning hemma, vilket var supertrevligt! Det var Elin, Henrik, Linnea, Pontus och Calle som kom och vi grillde mat, spelade spel, drack drinkar och hade en trevlig kväll helt enkelt :) Man mår som man förtjänar idag...


Självklart var Kyra på besök också...


Och Korven, som tyckte det var bäst att ligga under bordet (det är ju där all mat hamnar?=)


Linnea och Calle:


Pontus och jag:


Nu är min semestervecka slut och imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet.. Inte jättejobbigt, men det är klart att det har varit skönt att sova ut och planera dagen lite som den kommer :)

Är väl dags att gå och lägga sig snart så man kommer upp imorgon. Vi hörs!