Möhippa!

Jag vet inte hur vi lyckas, men vi har alltid kul i alla fall!
Har spenderat nästan hela helgen med Karro, vi började med 3-rätters och vin på La Gondola lördag eftermiddag. Efter det gick vi hem till Karro och drack ett glas vin och hade tjejsnack :) Sen hade jag fribiljett till Excet, så vi gick dit för en drink och lite mer tjejsnack. Det slutade med att det sätter sig ett gäng tjejer hos oss, som är ute på en möhippa! Så då blev det en till drink och en shot för att fira dem :) hehe

Vi var väl inte på partyhumör direkt någon av oss, så vi gick efter ett tag och slutade hemma hos Karro med fyllemat och mer tjejsnack :) Jag sov där också, då hon var sambo-ledig och så tog vi en lunch nu idag innan jag åkte hem.

Imorgon går jag officiellt in på min första semesterdag, och det känns så skönt! Jag ska starta med att tvätta och sen åka och hämta mitt pass inne i stan. Sen ser jag fram emot kryssning på tisdag till torsdag :) Sen får vi se vad semestern bjuder på :)

Nu ska jag fortsätta se CSI, innan sängen kallar... Vi hörs!









Publicerat i