Semester :)

NU har jag gått på semester!! Wiiieee :)

Avslutade arbetsdagen med ett träningspass, som gick sådär tyvärr... Passet började kl 16.30 och jag hade ätit 2 bars på hela dagen (ca 400 kcal totalt). Det var något fel på ACn i salen så innan passet ens började var det 27 grader... Tror det gick upp på 35 grader inom 5 minuter, och jag kände av matbristen rätt rejält. Så huvudet snurrade och jag har aldrig svettats så mkt! Men jag tog mig igenom passet och tog mig hem hel :)

Så nu har jag börjat njuta av min ledighet med ett glas rött och slapp i soffan. Tar nog några sex and the city-avsnitt innan läggdags och imorgon träffar jag förhoppningsvis Karro :)

Fick förresten veta igår att en av mina äldsta vänner hemma i Linköping är gravid :) Är så glad för hennes skull och vet att mamma-rollen passar henne perfekt :) Grattis S!




Kram!
Publicerat i Allmänt