fjärilar i magen . . .

Allt känns så himla bra nu! Jag är sjukt glad :)

För det första så är det jättebra väder i Göteborg nu, äntligen! Det är strålande sol och 25 grader. Dock sägs det att det ska regna i helgen, men jag hoppas att solen håller sig kvar.

För det andra så har jag tränat på bra 3 gånger denna vecka, och jag bara känner mig ännu mer taggad och vill träna mer. Jag måste bara bli lite bättre med maten, så är drömkroppen inom räckhåll :)

För det tredje så är det bara 2 dygn kvar tills jag flyttar till min egna lägenhet. Ska bli jättekul att få packa upp alla kläder och skor och väskor och allt som man har. Jag har ju bara sett lägenheten 1 gång, så ska bli lite spännande på fredag o se om den är som jag kommer ihåg. Jag måste ju köpa en soffa, men vågar inte riktigt bestämma mig innan jag sett lägenheten 1 gång till... Så jag kan se vilken färg och modell jag ska ha. Men hur som helst kommer det bli super :)

För det fjärde så har jag helt fantastiska människor runtomkring mig! Både gamla och nya vänner :)

Nu kallar jobbet, hörs!
Publicerat i Allmänt