tisdagsträningen...

Jag vet att jag skriva skittråkiga inlägg nu... men utan kamera är det fan inge kul!

och det är för det mesta jobb som gäller på vardagarna... Men idag har jag hunnit få in ett träningspass :)

Jag gick på ett pass, för första gången på några dagar... SJUKT! Sjukt jobbigt!!! Gick på funktionell träning, och visst att jag gav mycket, men jag sitter fortfarande, efter 2 timmar, och skakar i hela kroppen, och har redan träningsvärk... undrar hur jag kommer må imorgon och i övermorgon! Känns som jag tränat för en hel vecka...

Jag har ju iaf gjort av med minst 5 liter svett... minst....

Nu är det jobb några timmar till, sen får vi se vad em bjuder på. Funderar på att gå en sväng på stan, men jag vet inte om mina ben kommer gå med på det...

ajja, back to buisness!
Publicerat i Allmänt