fy fan

Hittills är denna dag KASS. Jag hade lika gärna kunnat ligga kvar i sängen efter jag försov mig. Jag sov förbi SEX alarm! Tack för den. Drömde marddrömmar gjorde jag också - så ingen god sömn direkt. Det är visst inte alls bra att vara såhär kär (=svårt att sova själv). Så från och med nu älskade P, så ska jag försöka vara lite mindre kär i dig.

Jag vill typ förändra hela min kropp idag. Jag vill göra en läppförstoring och en fettsugning. Jag behöver seriöst gå ner 10 kilo NU! Det här funkar inte längre... Visst att jag kan skylla på att jag slutat snusa, men ändå. Jag ska inte behöva bli chockad när jag ser mig själv i spegeln. Inte undligt P inte vill sova med mig...


Ska träna snart, men måste jobba lite först... Så vi får höras senare igen, efter träningen! Hejjs!
Publicerat i Allmänt