jag gör vad som helst

.... istället för att plugga! haha

Fick ju en timma extra idag, så jag o älskling började med en mysig söndagsfrukost. Sedan satt jag igång o började städa lägenheten. skönt o får det gjort!

Sen har jag suttit o läst lite om omvärldsanalys, samt skrivit några rader till mitt arbete. Men mitt i allt kände jag mig lite hungrig, så nu har jag bakat :) Sockerkaka blir det :) Tjejen jag hyr lägenhet av har ingen sockerkaksform! Katastrof! Men löste det ändå.. Men händelsen påminde mig om hur mkt jag längtar efter att hämta alla mina köksgrejjer från Linköping. Ska bli så skönt att använda sina egna saker. Skönt också att man har allting sen tidigare, så man slipper köpa allt nytt, för en flytt kostar nog med pengar ändå!

Nu väntar jag på att sockerkakan ska bli färdig, samtidigt som det går film på tv. När filmen är slut ska jag absolut skriva några rader till på mitt arbete.

Under tiden får ni titta på en bild jag tog i veckan:



Erkänner att det är lite mysigt med höst, förutom kylan...
Publicerat i Allmänt