frisörbesök

Igår fick jag ett infall och var bara tvungen att gå och klippa mig! (var ca 8 månader sen jag gjorde det)...

Hade i alla fall en "halva priset" kupong på ett ställe i stan. Bra tänkte jag såhär dagar innan lön.. Kommer dit och får en jättetrevlig frisör som tar hand om mig på bästa sätt. Blev jättenöjd! Kommer till kassan och ska betala och får priset 399 kr. Blev lite chockad då jag innan gett dom min biljett osv.. Men det stämde tydligen, deras ordinarie pris för 60 min klippning var 800 kr!!! Självklart klippte dom inte hela den tiden utan det var tvätt, fön och tillfixning av håret... Kändes lite surt.. Men men... Man kan ju inte direkt ångra en klippning! Men till nästa gång ska jag börja med att kolla priset!



Annars har jag haft en supertrevlig vecka än så länge.. Den har lite gått i "vännernas tecken". Fika, middag, vin och sällskap hela veckan :) Tack alla!

Får se hur helgen ser ut, men vet att den kommer bli lugn! Jag måste plugga och göra klart en presentation till onsdag, och sen ska jag bara sova ut. Varit riktigt trött hela veckan...

Nu funderar jag på att skaffa lite lunch, men är inte så hungrig? Vi får se :)
Hejjs sålänge!