Italien! <3



5 April åker jag och älskling 3 dagar till Rom - Italien. Ska bli SJUUUKT skönt och kul. Jag har aldrig varit där förrut så ser fram emot det jättemycket. Jag har ju en kärlek för historia och ser fram emot att se alla byggnader och konstverk :)

Så om ni har tips på vad man inte får missa i Rom är ni välkomna att kommentera :)

Annars sitter jag med sjuk träningsvärk, vilket är skönt :) Jag har ju mina 9 kilo att gå ner, och värken bevisar bara att jag är på rätt väg.
Jag ska bara se till att hålla kvar detta nu! INTE GE UPP eller sluta. Jag ska FAN få på mig mina favvo-jeans SNARAST!

Dagens träningspass bestod av:
- -400 kcal på "crosstrainer"
- 1 timme HÅRD styrketräning

Dagens citat från mig: "Har man inte tränat med en PT så har man inte tränat"
Det jag har hållt på med själv har inte varit i närheten av det här. Sjukt.

(Jag tränar med Gino, en av våra underbara PTs här på jobbet, det är han som hjälper mig med träningsupplägg)