up up and away!

Nu åker vi snart. Det ska bli såååå skönt. Härligt att åka på eftermiddagen också så att man slapp stressa här på förmiddagen. 
 
Som vanligt har jag resfeber. Vill helst ringa till alla jag känner och berätta hur mycket jag älskar dom. Men jag skriver det här istället. Ingen nämnd - ingen glömd - JAG ÄLSKAR DIG! 
 
Självklart kommer resan gå bra :) Och lägenheten kommer klara sig finfint. Jag är bara så hemmakär att det ibland är lite vemodigt att åka iväg. Tidigare har jag bara varit iväg 7 dagar, så det blir också en ny upplevelse, att vi ska vara borta 10 dagar. 
 
Sen reser vi bara med handbaggage. Det är också lite stressigt. Väger väskan mer än 10 kilo? (Det märker vi på flygplatsen). Som tur är reser man ju ändå till Spanien, så HM och Zara finns nära så saknar man något kan man ju faktiskt gå och handla. 
 
Vilket leder mig till nästa grej, haha. Mitt kort har slutat fungera! Det är inga problem dock då jag bara får föra över pengar till Pontus och mitt gemensamma kort, men ändå :) Så typiskt att det ska pajja precis nu. 
 
Nu ska jag nog gå o packa om väskan en sista gång, sen blir vi hämtade av Sara och Mathias. 
 
Jag ska försöka säga hej om jag får fatt på WiFi :) Annars hörs vi om 10 dagar! 
 
KRAM!