Fiskbensfläta och katalog-fönster-shopping

Tidsinställt inlägg

Igår hade jag fiskbensfläta! Borde ha det oftare då jag tycker det är riktigt fint.

Fick hem kataloger från HM och Kappahl - är det bara jag som tycker att de var väldigt lika varandra? 

De kan ju dock glömma att jag handlar något nu... Pga att jag betalt en del ridlektioner nu (plus att det kom såna här "var tredje månad"-räkningar) så har jag lika mycket pengar kvar på kontot som jag normalt spenderar på en/två veckor... Hej kommande roliga månad!

Tur att jag redan köpt julklappar till kommande julklappsspel. Vi ska på julfest med jobbet också men det är bara att rota från något ur garderoben ;) Men älskade vänner - försök inte dra med mig på saker som kostar pengar, jag får så dåligt samvete när jag måste säga nej ;( 

 
 
 
#1 / / liborius:

fin fläta:)

Svar: Tack :)
thePalma