Less

Nu är jag less på det här. Jag är less på axeln som hindrar mig, och jag är less på att vara hemma. Imorgon går jag nog till jobbet, om så bara för några timmar, så att jag kommer ut ur lägenheten. 

Jag har också hunnit inse att jag inte kommer kunna köra styrketräning på ett tag heller :( Det finns såklart maskiner jag kan använda för benen och jag får väl se det här som en möjlighet att få en kick-ass-rumpa till sommaren ;) 
 
Sen ska jag visserligen boka en sjukgymnast och kanske att det kan få processen att gå lite snabbare. 
 
Jag har för övrigt inte ätit något socker på 1,5 vecka nu, tills idag när Pontus kom hem med chips. Jag var tvungen att ta en liten skål :) Dåligt jag vet, men det var oundvikligt. 

Annars idag har jag sett på tv och film.. Tyvärr inget bra. Det bästa jag såg idag var nog Ceasar Millan (hundviskaren). Det hade varit mysigt med en liten hundkompis hemma nu :) 
 
Pontus och jag såg The Wolf of Wall Street i eftermiddags när han kom hem... Den var inte heller så bra tyckte någon av oss. Visst var den rolig ibland, men den var lite väl lång och lite väl MYCKET tyckte jag. Jag hade nog tänkt att den skulle vara bättre än vad den var... 

Nu blir det mer tv. Hörs! :) 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Carro:

Det roligaste att göra eller det roligaste att blogga om som du vet?
Intresserad av tårtor och andra frestelser? Ta en titt in hos mig, är en 15 årig tjej som försöker skaffa mig en framtid *:)

Svar: Kikade in på din blogg, blev jätteinspirerad av att baka något :)
thePalma