Sommarshopping

Blev glad när Vickan ringde idag och frågade om vi skulle på stan en snabbis :) 
Nu skulle ju jag ha hjälpt henne, men kunde inte låta bli att titta lite åt mig själv också. 

Fastnade för dessa rosa byxor från Gina Tricot. Även skorna är nya från Zara. 





Dessa nedan köpte jag förra veckan på Bianco. Jag hade ett tillgodokvitto som jag var tvungen att nyttja. (det kan ju inte ligga och bränna i plånboken=) Väldigt sköna för att vara så höga! 


Sandalerna nedan fick följa med från Zara också. Platta vardags-sandaler behövde jag verkligen inför sommar och semester nu. 

Midsommar var för övrigt underbart. Jag och min bästa hemma med god mat och dryck <3 Vi båda behövde ett par dagar med lugn och ro. 

Annars består dagarna av jobb, träning och åka ut till hästen denna vecka. 

Vi hörs :) 

Kram!