Instagrambilder...

Det händer så mycket just nu, samtidigt som jag bara längtar efter lite sol och värme... 

Kör lite bildvisning från instagram i brist på annat.... 

Michael Kors-klockan nedan bara måste jag ha... Det är visserligen 2000 kr som jag inte lagt in i kommande budget, men på något sätt ska jag försöka få ihop det. 



Smytitt på min nya tatuering. Jag gör om/lägger till på min rygg. Det blir färgglatt och i temat blommor och bin ;) haha... Längtar tills slutresultatet är klart i augusti. 



Nya skorna funkar superbra! De är från Asics och jag kan bara stämma in med att det är skillnad på skor och skor. 


Ikväll ska jag och Pontus äta middag på en av våra faritrestauraner, Bistro Italia. Det blir såklart risotton och ett glas rött ;) 

Imorgon förmiddag ska jag åka och hälsa på en islandshäst. Ska bli riktigt roligt att se om ett eventuellt samarbete kan bli av :) 

Efter hästen imorgon ska vi till Pontus morfar som fyller år och efter det blir det hem och tvätta. På söndag kanske det blir en påhälsning på en annan häst... 

Full rulle helt enkelt! Nu ska ja spendera ena halvan av lunchen med att träna lite. Det blir 3 km på löpbandet + lite styrka. 

Kräm! 

Publicerat i Allmänt