Trinny och Susannah stylar om Sverige

Jag tror att jag kommer få ångra det här. Den 12 mars startar den nya säsongen! Jag vet dock inte om jag är med i denna säsong, så vi får alla hjälpas åt att hålla lite koll ;) 
 
Det finns såklart en farhåga över hur de har klippt programmet. De gjorde ju allt i sin makt för att försöka få mig att gråta till exempel. Producenterna hade verkligen en bild av hur de ville att man skulle vara, och man fick samma frågor om och om igen för att man skulle svara på ett visst sätt. 

MEN trots det så försökte jag "vara mig själv trogen" och jag hoppas att det kommer fram i rutan. Jag har mest skräck inför själva "haffandet" på stan, för det gick verkligen skitdåligt. Jag hade total ångest efter den inspelningsdagen och började röka för att lugna mina nerver. (slutat nu, haha) 

Sen kan jag ju inte undgå att erkänna att hela min story är ganska privat. Jag berättar saker som jag inte ens pratar om med mina närmsta vänner. Det känns såklart nervöst att veta att hela Sverige har möjlighet att se och höra det. Men samtidigt som jag tänker så, så inser jag att av alla de timmar som vi spelade in, så kommer programmet visa ca 15 minuter (av just mig). 

MEN nu är det gjort, och går inte att ångra ;) 

Kram! 

Inspiration: Chickt och avslappnat