haha ja ni förstår ju...

Jag vet inte om det här är negativ eller positivt. Men nog speglar det mina åsikter och mina värderingar rätt bra.

Jag försöker vara neutral i så många frågor som möjligt.
Jag försöker alltid se "det bästa ur situationen" och jag vill inte "stöta" mig med någon. 
Jag tror på att alla har en anledning till att tycka som de gör, och jag är inte den som dömmer. 

Jag är väl för ung för att ha påverkats märkbart av några politiska beslut, tror jag. Jag fick jobb när socialdemokraterna styrde och jag har fått jobb när moderaterna har styrt. 
Jag har haft nära som farit illa av vården inom de rödas ledning och samma sak under de blå. 

Jag tycker dock detta är svårt nu när jag faktiskt VILL rösta. Jag vill vara med och påverka, men åt vilket håll? 
Som jag nog har skrivit tidigare så tycker jag det är väldigt svårt att lyssna på politiker och känna ett "förtroende".

Allt för många, nästan alla, använder sin tid i rutan till att smutskasta andra politiker och istället för att berätta vad dem vill göra vid makten, så berättar de vad de andra har gjort dåligt. 

Trots detta så är det ett parti som har utmärkt sig lite extra, och som återkommit på topplistan i alla de test som jag nu provat. Jag har även känt ett Ja när jag har läst på deras hemsida om deras värderingar och vad för frågor de driver. Jag ska vara så osvensk att jag kommer berätta vilket parti det är, men först efter att jag har röstat, så att jag inte färgas av några kommentarer ;)