instabilder...

Dags för en uppdatering kanske... 

I helgen var jag hos brorsan i Linköping o hämtade mina saker (äntligen!). Rätt roligt att rota bland gamla dokument och prylar. Det är sjukt vad jag var kreativ när jag var "ung". Vart har det försvunnit? 
Jag stickade, sydde, skrev kalligrafi, målade, skrev/spelade musik och mycket mer... Intresset har ju dock inte försvunnit, det är nog bara att jag tror att jag inte hinner längre.. Prioritering! 

Lite pyssel blev det igår dock då jag målade om en gammal kista. Från trä till vit :) Ska måla ett lager till i kväll och sen passar den bra till resten av inredningen. 

Får avsluta med att berätta hur nöjd jag är med TryggHansa som försäkringsbolag (personförsäkring). Jag har ju gått några tillfällen hos sjukgymnast med axeln och det går via min försäkring. Nu är det inte mycket pengar det handlar om, men jag tycker det är trevligt att man blir positivt bemött och att man får svar på frågor innan man själv behöver ställa dem :) Bra kundservice! 

 
#1 / / Annika:

Vilka härliga Bilder!