Livet

Nu kom vi hem för några timmar sen, efter att ha varit på firande i Sunne. Jättetrevligt har vi haft det hela helgen och roligt att träffa både gamla och nya ansikten :) (Pontus släktingar) 

Jag har sett förra veckans avsnitt av Svenska Hollywoodfruar och sen städat undan lite. Jag har även lagt ut mina Nike Air till försäljning. Jag måste tyvärr inse att de är för små... Jag har även ett par fodrade Minnetonka som jag nog måste inse är för stora (!) (Kan ju inte lämna tillbaka dem när jag använt dem 1-2 gånger utomhus). 

Nu sitter jag här i vår "salong". haha jag vet inte vad vi ska kalla vårt tredje rum? Det är lika stort som vårt vardagsrum och än så länge har vi här ett matbord med plats för 6-10 personer, skrivbord, avställningsbord samt spegel och en äldre kista. När vi får vår nya soffa vi beställt kommer även vår nuvarande lilla soffa hamna här inne, i väntan på att vi köper en bäddsoffa. 

Pontus spelar i alla fall tv-spel nu så jag sitter här inne och surfar. 

Det blir ett spritt inlägg det här, men för några dagar sen satt jag och kollade i gamla fotoalbum och hittade jättefina på mig och min äldsta bror <3 Bilderna påminde mig om livet och vad det är som faktiskt betyder något. Jag ska ta tag i det jag verkligen vill göra innan det blir för sent. Det är för många saker för att skriva här, men ett projekt som jag redan påbörjat, men som jag måste bli bättre på att underhålla är min bok. Ja jag har faktiskt ambitionen att skriva en bok. Jag får förklara vad den handlar om i ett senare inlägg, men skriven ska den bli! 

 
#1 / / Annika:

Jobbigt när man inte kan lämna tillbaka skorna :(

#2 / / joe:

Åh! Spännande....den boken vill jag läsa! <3

#3 / / Annika:

Jättefin bild på er. Underbart med nostalgi!