29 mars

Jag tittade tillbaka i kalendern och insåg att det snart är ett år sedan som jag provred Offe. Det var strålande sol och så varmt att man kunde stå i tröja. Vi har nästan så fint väder idag! :) 

Vilken tur jag hade som träffade Offe och Matilda! Lätta att ha att göra med (Matilda i alla fall ;) haha) och Offe är sån läromästare till mig när det verkligen gäller. 

Igår övade jag balans och hoppade upp barbacka. Matilda höll i longeringslina och så var det bara för mig att koncentrera mig på sitsen och min balans. Offe gick galant och lyssnde suveränt på både rösthjälper och skänklar. 
 


 
 
#1 / / Christina:

Underbart! Jag kommer ihåg hur du pratade om att börja rida och hur du sken upp av bara tanken av det! :)

Svar: Ja det är ju så mysigt :) Tänk att det snart gått ett helt år :) Kram!
thePalma