Verkligen min dag!

Oh vilken underbar dag jag har haft ;) 

Jag har äran att passa Offe nu när Matilda är borta. Jag skulle ha ridit idag men var såååå trött när jag slutade jobbet. Så sa till Pontus att jag bara åker och ger honom lite mat. 

Sen kommer jag till stallet och det är uppehåll i vädret och jag blev jätte ridsugen, så slänger på sadel och går iväg till ridbanan. Värmer upp och hinner trava ett par varv innan regnet kommer lite smått. Jaja. Lite regn har jag ridit i förr. Men sen kommer första blixten och sen ett muller. Jahopp mer regn. Jaja vi går väl tillbaka till stallet. Mer muller och regn och jag är bara glad att Offe inte springer från mig. 

In med honom i boxen och av med sadel och träns. Han står och vill bara ut till kompisarna i hagen, så jag släpper ut honom. 

Var det sjuk kö på väg hem? Ja. 

Jaja. Så kan det ju vara ibland. Offe blev nöjd så fort han kom ut till kompisarna i hagen i alla fall. 

Jag håller tummarna att det är fint väder på torsdag och resten av veckan! 

Bra med vädret: min bil får en gratistvätt. 
Dåligt med vädret: de fina blommorna fastnar på bilen.