Gravidkänslor

Nu börjar jag känna mig gravid. Kläderna sitter åt (måste köpa byxor i större storlek) och det känns att jag gått upp i vikt. Det kan hugga till på alla möjliga ställen när jag går eller ska sätta mig upp och halsbrännan är här flera gånger i veckan. 

Det är lite 50/50 hur jag sover. Ibland jättebra men ibland vaknar jag varannan timme. Inatt sov jag inte många timmar, vilket resulterade i att jag somnade direkt när jag kom hem från jobbet, vilket gör att jag inte kan somna nu. 

Jag skulle dock ta allt ovan gånger 100 då det är så värt att känna räkans rörelser varje dag. Han buffar och stånkar och jag älskar varenda lite förnimmelse när jag känner av honom. Han får gärna röra på sig heeeeela tiden :) 

Pontus är suverän som hämtar saker och gör saker åt mig samtidigt som han vill mysa med magen varenda sekund han kan <3 min lilla familj <3 

Nu ska jag ge det ytterligare ett försök att sova, så jag slipper vara zombie imorgon. 

Kram!