Liten uppdatering...

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen... Jag skriver varje vecka i min privata dagbok, men bloggen brukar jag faktiskt trycka upp till en bok varje/vartannat år, så det är kul att ha lite saker här också (det mer vardagliga). 

Bilen har blivit inlämnad på felsökning pga gnissel - utdömd till skroten (nästan) - såld! - och nu är vi på jakt efter en ny bil. Tråkigt att vara utan bil... Men klarar sig ju, men det är väldigt enkelt att ha tillgång till bil! 

Lite uppföljning från förra inlägget... Jag hade tydligen svåra cellförändringar.. Inte jättekul... Men nu har vården koll på det och uppföljning sker såklart! 

Annars är det fullt upp med nya jobbet och jag tycker det känns bra - trots utmaningar! Somnar mellan kl 19-21 om dagarna nu för tiden.. haha.. 

NU är det i alla fall helg och vi har njutit av sovmorgon och pyssel hemma.. Ikväll blir det middag med Pontus mamma+familj och Frida+Mateus som är här från Norge :) Ska bli mysigt att komma ut lite :) 

 
Publicerat i Allmänt