Min goskille

Sådär ja! Nu har vi blivit med ny bil :) den kommer först om 8-12 veckor men då hinner vi sälja vår gamla skrutt och betala av reparationerna på den... 

Vi fick på gå månadskostnad och bagageutrymme så att vi får in barnvagn! Jag tror vi kommer bli jättenöjda :) 


Måste bara lägga ut den här. Jag tvekade först men han är ju sååååå söt <3 

Första veckorna var jobbiga, det ska jag erkänna. Men nu ÄLSKAR jag att vara hemma med E och vara mammaledig. Att se hur han utvecklas och att hitta på saker tillsammans. Det kommer ju bara bli roligare och roligare också ju äldre han blir :) ytterligare lyx blir det i sommar när Pontus är ledig tillsammans med oss :) LYCKA <3 


#1 / / Anonym:

Vi är åxå på jakt efter att leasa en bra bil med plats för barnvagn, vad blev de för något för er? Vart leasar ni ifrån?

Svar: Det blev till slut via Hedin bil, en Renault clio sport Tourer. Den vann i den prisklassen som vi letade :)
thePalma