Ett besök i stallet

I torsdags kom Isolde och hämtade mig och Edwin så att vi kunde följa med ut till stallet (lite svårt att ta sig dit utan bil). Det var såååå mysigt att sitta ute bredvid hästarna och bara andas friskt lant-luft. Det är konstigt hur man helt plötsligt har glömt alla "bekymmer" man har och att man bara kan sitta och njuta. Nu ser jag ännu mer fram emot att bilen ska levereras så att vi kan ta oss iväg oftare. 

Edwin sov mest hela tiden men då fick jag möjlighet att bara njuta av lugnet :) 

När bilen kommer åker jag nog ut själv dock så att jag kan koncentrera mig mer på hästen. Självklart kan Pontus följa med också och vara med Edwin, men det blir nog inget smidigt för mig att åka själv med honom... 

TACK igen Isolde för att vi fick åka med dig <3 

 
Vi körde bara med babyskyddet. Här ser ni hur det ser ut när man har det på vagnen. Måste säga att jag än så länge är väldigt nöjd med vagnen. Det är en Brio Smile vi har och man byter enkelt mellan liggdel, sittdel och babyskydd. Chassit är också väldigt enkelt att fälla ihop och bära. (ett måste när vi bor två våningar upp utan hiss).