Ny vecka med nya kunskaper

Ny vecka med min baby och nu växer han verkligen! Han är mycket mer med och mycket mer vaken. Man hinner inte alls med lika mycket om dagarna som tidigare. Samtidigt som det blir mycket roligare :) Han börjar tycka det är roligt att läsa böcker och sjunga sånger och han "pratar" nästan hela tiden. 
 
Jag har börjat tänka mer på det där med sövning. Just nu funkar det bra då han somnar i vagnen om dagarna (alternativt mitt knä i soffan) och på kvällarna ammas han till sömns och blir sen lagd i hans säng där han sover hela natten (22.00-07-00 ca). Men hur blir det när jag slutar amma? Är det då han börjar med välling? Jag känner helt enkelt att jag måste läsa på lite mer om det där med sömn. Han är ju "bara" 3,5 månad men det är väl nu som de kan vara mottagliga för mer rutiner har jag förstått. 

Om någon har tips att komma med så är det bara att kommentera :)