Bärsele

Jag hade tänkt gå ut och gå idag, men vaknade och hade sjukt ont i höften. Jag måste ha legat konstigt inatt.... 

I alla fall.... Jag bestämde att vi testar bärselen igen istället! (Ett "projekt" om dagen). Första gången vi testade så stortjöt han, men denna gång gick det mycket bättre. Hade i honom ca 15 min och då hann han somna också :) jag fick två armar lediga och passade på att dammsuga halva lägenheten (Pontus tog andra halvan igår) Woho! Jag hoppas han fortsätter gilla den, så att vi kan tvätta, städa och nyttja dagarna lite lättare (trappor, ingen hiss i huset). 



Dagens mage :) den blir faktiskt mindre för varje dag och om jag bara sköter kosten lite bättre är jag nog tillbaka på min startvikt till sommaren/strax efter sommaren. Jag är också fortfarande lite svullen i snittet. 

Såhär spenderas ett par timmar varje dag: greys rullar på tvn (från datorn) och jag ammar bebis. Men vi har supermysigt :)