Jobb, sluta amma och shopping

- jobbar nu heltid! Grymmaste företaget är jag på och vi har haft roliga dagar i Tranås i veckan. 2 nätter utan min lillräka vilket gjorde att vi passade på att nu sluta amma. Det går än så länge bra och Pontus tar nattningarna. Just nu sitter jag i soffan och jag hör hur Edwin ligger o snackar lite :) (medans Pontus ska lägga honom). 


- lite långledigt nu under Valborg och jag ska mysa med familjen och gosa med hästen! Kommer vara lite hästvakt här kommande månaden vilket passar jättebra när jag vill komma igång och träna lite mer igen. 

Min sötis
Jag får bilder om dagarna från Pontus och blir så glad när jag ser hur de hittar på saker och att Edwin har kul :)
I helgen shoppade vi lite i hede fashion outlet. Passade även på att hälsa på hemma hos Clara o hennes föräldrar :)
Det var Pontus överblivna fickpengar från Miami som vi shoppade loss för!
Jag fick bland annat nya jeans
Jag älskar flätor sådär dagen innan man behöver tvätta håret.