Dag 21: Ett annat ögonblick

Idag har varit en bra dag :)
Jag har haft ett bra möte, som jag hoppas få bra resultat av i nästa vecka :)
Efter mötet gick jag på stan med Elin och jag hittade de saker jag var ute efter på mellandagsrean.. Men jag måste säga att jag är besviken på årets rea. Förra året var bättre tycker jag.

Men detta blev det iaf: (+ mascara och primer)

Kavaj som är lite längre i modellen, och lite större. Kommer bli supersnygg i sommar till ett par jeans och en enkel topp. LÄNGTAR TILL VÅREN DÅ MAN SLIPPER STORA KLUMPIGA JACKOR.  


Nästa blev en ny kuvertväska. Jag har faktiskt haft samma partyväska sen 4 år tillbaka, så nu tyckte jag att det var dags för en ny! (kul med färg också då jag mest har svart)


Träningstopp till mina träningsbyxor jag fick i julklapp:


SportBH (jaaa jag ska börja träna=)


och mina favoriter: nya svart jeans. Tunna och höga i midjan! Älskar! :) Jag sliter nog ut 3 st sånna här byxor per år. De passar till allt och sitter perfekt!


Ska visa lite outfitbilder i nästa vecka. Då har jag Elin som kan hjälpa mig ta kort :)

Nu: TV
Imorgon: 3 möten inplanerade. Förbereda det sista till nyår!

Publicerat i Allmänt