inspiration



älskar att sitta och titta runt på bilder, internet är ju så bra ibland :D


annars så rullar allting på. det ser ut som att det kommer lösa sig bra med min lägenhet nu med. lite jäktigt bara i och med att jag behöver hyra ut den nu inom en vecka! men har hittat några som kan flytta in snabbt, så de ska bara få titta på lägenheten och sedan får de slåss om den :)
ska bli mys att åka hem till linköping nu på lördag, städa ur mina saker ur lägenheten men framförallt ta med mig mer kläder tillbaka till stockholm! jag ser fram emot att hämta min andra vinterjacka, lite mer byxor, kjolar, linnen, kavajer... ja allt :) kommer nog också ta med mig några fler skor.. skor är ju alltid trevligt!

sedan fyller ju min älskade pappa år på lördag. vad ger man till någon som inget vill ha? men man själv vill ge honom allt för att han är världens bästa på alla sätt?

nu ska jag avsluta dagen här och sova ut till imorgon. trevlig kväll allihopa så hörs vi snart igen :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / sofia:

jag har utmanat dig!